Insan2 Yg Terpilih :-

Tuesday, September 21, 2010

salam...=)


Salam ukhwah untuk smua yg sudi brkunjung ke blog aku...aku baru aje buat blog ni n x xde followers lg....so hope klu sudi, korang follow la blog aku yg x seberapa ni ye....n aku mintak maaf sangat klu blog ni x best...aku harap korg leh bg tunjuk ajar kat aku utk buat blog ni lebih menarik sebab aku baru mula nk berjinak dlm dunia blogger ni,,,hehe...saje nk luangkan mase yg bnyk aku buang n nk cari sahabat2 untuk mengeratkn silaturrahim....=))
Sebelum tu biarlah aku prkenalkn sikit sebanyak pasal aku...name sebenar aku Sabri...pndidikan dmulai dengan Tabika KEMAS Batu Gajah, lepas tu melanjutkan pelajaran di alam persekolahan kat SK Batu Gajah, n next SMK Dang Anum...pas dah besar sikit, aku msuk ILP Selandar amik SKM n pastu skang aku jd final year student kat UPNM...aku lahir pd 10 Mac 1989 n still single n available ag...so kpd sape2 yg msih single tu leh la jd calon bini aku.,...hehe (gurau jek)...itu jela sikit sebnyk pasal aku...=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails