Insan2 Yg Terpilih :-

Thursday, October 07, 2010

Falsafah :- Realiti Meluahkan Perasaan

Mood : Saje2 kongsi pendapat...:)

Salam...
ok...hari ni aku nk bawak korg mengembara ke satu alam realiti...realiti yang ada pd ramai lelaki...Realiti tentang seseorang yang ingin meluahkan perasaan...Aku rasa, aku percaya dan aku tau ramai yang ade problem mase first time nk luahkan prasaan kat si dia...termasuklah aku...hehe



Pade pendapat aku (ikut suke kowg la nk setuju ke tak.ni pendapat aku je), antara sebab kenapa lelaki susah nak luahkan perasaan ialah :-
  • Terasa diri die tak cukup hensem. Yela...sesetengah owang lelaki ni suke rendah diri...(trutamanya owg yg rendah mcm aku..)
  • Memang tak pernah ada pengalaman nak luahkan perasaan...First time jatuh cinta la katekan....
  • Takut tidak boleh terima kenyataan jika kena tolak...(ni yang paling sedih..)
  • Takut selepas si dia tahu kita ada hati kepadanya, dia menjauhkan diri . Nak berkawan pon dah tak best lepas tu...(ni kene tanye owg pompuan lak kenapa.Mungkin pompuan tu perlukan masa or tak sedia lagi...takpun memang pompuan tu taknak kat laki tu...
  • Pernah ade pengalaman dilukai...
  • yang lain tu kowg tambah le sendiri...aku bukan pandai sangat bab ni...hehe
 Ni pulak mungkin ape yg brlaku bile lelaki tu berani mluahkan prasaan diowg...
(gmbr ni hiasan semata2...penat aku lukis n edit dr petang td...huhu)


 (nie kalau pompuan tu terima)

(haa....ni paling sadis...bile die kate kite x hensem..)
(ni bile pompuan tu x ready ag...)
(yang ni???pelik sikit...kene tanye pompuan tu kenape...hehe)
(ni kadang2 laki tu kene...mau x nye pompuan tu x marah...skolah pun lum abis dah pndai nk bercinta....(jgn mare)..
walau ape pun situasinye, walau ape pun realiti yg trjadi, bagi aku, berterus terang adalah jalan terbaik...si dia nk terima atau tak, tu terpulanglah...yang penting dia tau isi hati kita n kita dah luahkan ape yg terpendam...bak kate owg, "Jgn tunggu lama2, nanti lame2, die dikebas owg"...tu pendapat aku r...kalau kowg pikir lain, tu lantak kowg la...hehe...Salam kemaafan dari Fulan sebelum tdur....:)






No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails