Insan2 Yg Terpilih :-

Sunday, October 10, 2010

Satu Misteri

Mood : Mengimbau Kenangan...

Salam...
First skali thanks kat smua yg sudi kwn ngan Fulan...ade yg jd followers n ade yg add kat fb....rase terharu giler sbb dapat ramai kawan....skali aku kenal kowg, kowg adalah sahabat aku... pastu ade pulak yg kate aku ni jiwang sgt...hehe...aku ni saje2 je la...klu kowg suke aku pun suke...klu kowg gembira aku pun gembira...klu kowg sedih pulak, insyaAllah aku cube buat kowg gembira,,,falsafah aku memang mgarut sikit...aku mintak maap....n klu ade mnyentuh mane pihak or ade yg x suke, maap bnyk ye...aku ni insan biase...x lari dari buat silap...nyway ni la video yg first2 skali aku buat...mase baru blajar2 buat video...hehe..aku buat video2 ni sume bile aku dpt idea....ngah lepak2 xde wat pape tu, bile trlintas je otak ni fikir mcm2, make trhasillah video2 tu...hehe....lagu ni aku suke sgt...

Cinta...
Kadangkala sukar diungkaikan...
Datang dihati kadang2 trmateri ttapi kadang pergi tanpa disedari...
Satu misteri yang penuh berilusi dan sukar difahami...
Tetapi kebahagiaan bagi yg memiliki...=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails