Insan2 Yg Terpilih :-

Tuesday, October 05, 2010

Secangkir Cinta Semulus Salju


Salam....
Video ni memang best!...Tajuk die Cintaku Di Kubur....


 
Video ni dibuat oleh sahabat aku, Angah @ Limau Terbang. Very nice n bnyk mksud yg trsirat...So aku pun ape lg,...smbil tengok video ni, trsentuh hati aku yg jiwang ni,,,lalu aku coretkn coretan "Secangkir Cinta Semulus Salju"...hasil karya Fulan, video by Limau Terbang...:)


Bila aku mula mengenalimu,
Terpancar satu kata,
Tatkala indera berpancar rasa,
Mulus ombaknya memungkir erti,
Dahulu sunyi, kini terisi...

Sang Miinda mula berfikir
"Oh,haruskah aku memilihmu?"
Sang Hati memperkasa pendirian
"Ya, aku harus setia padanya"
Dan saat itulah
Seluruh tubuh terkawal olehmu...

Tapi,
Bila cinta tak lagi bermakna,
Yang ku rasa kini hanya nestapa,
Pilu berendam tangisan,
Berhimpit membayangi kenangan...

Kau pegi buat selamanya,
Aku yang tinggal menggenggam setia,
Pohon yang dikau ukir kata cinta,
Menjadi sahabat dikala aku merinduimu...

puisi ni sekadar puisi...takde kaitan ngan hdup aku pun...just menambah hasil karya n falsafah aku...puisi ni aku ada buat lagu...tapi sebab suare aku yg tak best, so aku simpan jela buat memenuhkn memori laptop aku n aku sorg je la yg dengar k...klu korg dengar pun nnt mst kowg kate x best...hehe...

2 comments:

  1. janji tetap janji even x sedap lagunya~
    im waiting for ur song~!! ngee

    ReplyDelete
  2. hehe....ok2....ni tgh practice bnyk2 dlm bilik air..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails